Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

Make a Card Day bij Art Journey

Kaart met envelop.
Leuk om ook de envelop te bewerken.
De bloem is ingekleurd met distress inkt.
Anders dan anders voor mij.
Stempelen in 3D.
Erg leuk om te doen

Deze bijtjes vind ik helemaal leuk.
Ingekleurd met distress inkt.
Achtergrond met 2 kleuren gestempeld
.

Wijze uiltjes, leuk om te maken.
Ik ben zo met technieken bezig dat ik vergeet
dat je ook zo hele leuke kaartjes kunt maken.


Overzicht van de workshop ruimte.
We waren druk maar maakten even tijd.
Alle ontwerpen waren van Tineke Koedam


3 opmerkingen:

  1. Hallo Deborah, Leuk dat je mijn blog gaat volgen. En ik zat inderdaad vorige week tegenover je bij Art Journey. Altijd héél gezellig daar en we komen elkaar daar vast nog wel eens tegen.
    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi deborah wat een prachtige kaartjes zijn het, maar in het echt zijn ze mooier.

    en wat een leuk idee ook met de sketch dat je die kan mee nemen.

    lieve groet arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten weer Deb,de bloen en de bijtjes vind ik helemaal super,maar de rest is ook niet mis hoor. het zag er daar heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen